Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Wreszcie tynki + pytanie

Blog:  simon-g2
Data dodania: 2016-09-29
wyślij wiadomość

Hej. Od poniedziałku rzucają tynki. Gipsowe za 26 zł za m2 to drogo czy tanio? I najważniejsze pytanie czy po gipsowych gladziowaliscie ? Kiero mówi że nie będzie trzeba że tylko zaprawki a jak Wasze doświadczenia?

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


11Komentarze
Data dodania: 2016-09-29 22:50:20
Witamy.Różnie to bywa.My płaciliśmy 25 zł.za gipsowe twarde.Też mówili że na 97 procent nie trzeba poprawiac. Niestety wyszło średnio.Nie było komu pilnowac.Pilnujcie i od razu wskazujcie na niedoróbki.
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-30 07:43:45
Dzieki za info. No i gladziowaliscie czy poprawiacie zaprawkami?
odpowiedz
Odpowiedź do krysiaibronek
Data dodania: 2016-09-30 19:17:12
Jeszce nic nie robilismy,poczekamy.Jeszcze mogą jakies obicia tynku w czasie różnych prac wystapic.Pod koniec budowy zdecydujemy.
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2
Data dodania: 2016-09-30 07:43:45
my właśnie kończymy gipsowe twarde Knauf Diamant. Póki co wyglądają na bardzo gładkie, a czy będzie trzeba coś poprawiać to wyjdzie jak dokładnie wyschną :) Płacimy 29 zł za m2
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-30 07:44:51
No właśnie ciężko jest znaleźć błędy jak są takie ciemne
odpowiedz
Odpowiedź do lena-nasza
Data dodania: 2016-09-30 11:02:57
Nie ważne ile kosztuje m2, ważne kto liczy powierzchnie. Jednej firmie wyjdzie 300 m2, drugiej 360 a innej 280 m2. Ja tynkowałem sobie sam poszło mi 80 worków Kreisla - koszt tynku + listwy, narożniki ok 2000 zł.
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-30 19:31:53
Nie wiem w jaki sposób można takie duże rozbieżności zrobić na liczeniu ścian Może ktoś w szkole nie uważał na matematyce :)
odpowiedz
Odpowiedź do kornelenergo
Data dodania: 2016-09-30 19:32:57
A rzucales ręcznie czy maszynowo
odpowiedz
Odpowiedź do kornelenergo
Data dodania: 2016-10-01 08:18:24
Recznie, mieszalem w kalfsie mieszadleem
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2
agnerb1  
Data dodania: 2016-09-30 11:31:03
U mnie trzeba było gładziować, chciałam żeby było gładziuśko. Po samych tynkach gipsowych są nierówności, mikrokropeczki.
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-30 22:12:34
my kładliśmy cementowo-wapienne przetarliśmy je przed malowaniem papierem ściernym i jest dobrze to wasze gipsowe będą spoko:)
odpowiedz

Jaka piana na ocieplenie dachu?

Blog:  simon-g2
Data dodania: 2016-09-12
wyślij wiadomość

Witam, mam pytanie odnośnie piany, wiem że są otwarto i zamkniętokomórkowe i ocieplenie robi się chyba z otwarto, ekipa która ma to wykonywać zaproponowała mi Izopianol 03/10n albo Purocyn B/01. Czy ktoś z Was wie coś na temat tych pianek? Jaka jest ich jakość? Czy moze ktoś podzielić się swoimi doświadczeniami albo polecić jakieś dobre pianki?

19Komentarze
Data dodania: 2016-09-12 16:28:33
nie powie Ci jeszcze nic z własnego doświadczenia, ale my zdecydowaliśmy się na Izopianol Purinova z lambdą 0,038. Porównaliśmy oferty kilku ekip, i ta wyszła najkorzystniej jeśli patrzeć na relację ceny do lambdy i reszty parametrów. No i jest to polska piana, co wpisuje się w nasz światopogląd, że coś nie jest z gruntu lepsze tylko dlatego że przepłynęło ocean, i z gruntu gorsze dlatego że jest lokalne ;) Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-12 16:29:12
Ja bym wybrała dziś icynene otwarto komórkową ;)
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-12 18:00:40
A czemu akurat ta?
odpowiedz
Odpowiedź do izulek-2013
Data dodania: 2016-09-13 22:42:39
Ja też :) i tą właśnie zrobię :) 1. Icynene 2. Demilec 3. Purinova Pozostałe dla mnie nic nie warte, a polskie w szczególności
odpowiedz
Odpowiedź do izulek-2013
Data dodania: 2016-09-14 11:01:30
Ale jest to czymś podparte czy po prostu widzimisie?
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
max190
Data dodania: 2016-09-14 11:37:17
Ręce opadają. Nie wiem czy Pani sprzedaje piany czy jest Pani osobą, która zapłaciła za pianę zachodnią dużo więcej i teraz usprawiedliwia Pani swój wybór. Powtarzam. Należy sprawdzić po pierwsze deklarowane właściwości, atesty i badania ITB. Potem należy sprawdzić próbki różnych pian, które dla mnie kompletnie niczym się nie różniły i co więcej miały identyczne deklarowane właściwości. Mnie straszono, że w polskich pianach są puste przestrzenie itp. Nic z tego. Wyciąłem duży kawał piany po natryśnięciu i była idealnie wypełniona bez żadnych bąbli i pustych przestrzeni. Więcej nie będę przekonywał. Jak ktoś chce zapłacić dużo więcej za to samo to wolna droga.
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 13:17:18
Nie ma bąbli...niezłe. Jeśli Twoja sprawdzanie polegało na tym czy są bąble czy nie to ręce opadają. Ja robiłam testy na palność, nasiąkliwość, podatność na ściskanie i dzięki temu WIEM że duża ilość pian to śmietnik. Więc wybacz moje sprawdzenie bardziej do mnie przemawia niż Twoje. A piany jeszcze nie mam więc pudło...nie trafiłeś...
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
max190
Data dodania: 2016-09-14 14:02:38
O bąblach napisałem bo to był ostatni argument sprzedawcy pianki zachodniej. Jeżeli chodzi o wspomniane przez ciebie właściwości - rozumiem, że dysponujesz własnym laboratorium lub gdzieś zleciłaś te badania na własny użytek. Dla mnie wystarczające były badania ITB, która jest jednostką certyfikowaną do badania wyrobów budowlanych. Wymienione przez ciebie właściwości praktycznie niczym się nie różniły. Jedna polska piana nawet zbliżyła się do icynene pod względem nasiąkliwości bo ma ten parametr poniżej kilograma. Nie mówiąc już o klasie palności E. Nawiasem mówiąc sprawdzałem nie tylko bąble i zaręczam że zachodnie piany palą się tak samo jak polskie. Z mojej strony EOT.
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 14:17:36
Bzdura. Wybacz ale życzę Ci żebyś jak Ci się chawira zapali zdążył uciec a nie zaczadził się duszącym smrodem wielu producentòw pian. P.s. do tego.nie trzeba laboratorium. Wystarczy pomyśleć i samemu pewne rzeczy sprawdzić a nie tylko.o.nich poczytać. Kończę zbędną dyskusję na temat w którym mam wrażenie mało wiesz. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
max190
Data dodania: 2016-09-14 14:23:17
Ja życzę ci mniej chamskich wypowiedzi i mniej oceniania ad personam. Jak ktoś mi pisze, że nie potrzebuje laboratorium twierdząc, że certyfikowany instytut badawczy to tylko świstek papieru na którym podane są nieprawdziwe właściwości produktu to pozostaje mi tylko się uśmiechnąć :) Całe szczęście, że icynene ma wiarygodne badania wykonane przez ciebie bez wykorzystania sprzętu laboratoryjnego :) Śmiech na sali dosłownie :)
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 14:46:58
No no no... I kropka.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
max190
Data dodania: 2016-09-13 00:33:31
Icynene ma tylko jedną cechę wyróżniającą - CENA. Poza tym niczym się nie różni od polskich odpowiedników. Czasy kiedy poslkie piany były niedopracowane już dawno za nami, ale sprzedawcy icynene coś muszą mówić, żeby przekonać do swojej znacznie wyższej ceny :)
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-13 13:41:57
no właśnie chciałbym uniknąć osądzania pianki pod względem ceny albo marki. lambde potrafię sobie porównać i wiem że nie ma zbytniej różnicy, ale na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy piankach?
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-09-13 22:39:05
Bzdura! najpierw sprawdź, przetestuj a później się wypowiadaj!
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-09-14 11:03:46
A ja chętnie się dowiem w jaki sposób Pani sprawdziła różnice między icynene a izopianol
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 14:21:41
1) podpal jedną i drugą i zobacz różnice 2) namocz wodą zostaw na jakiś czas i sprawdź różnicę 3) pościskaj parenaście razy zostaw na jakiś czas i sprawdź różnicę 4) zatkaj nią szklankę z gorącą wodą i sprawdź różnicę Powodzenia :)
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2
max190
Data dodania: 2016-09-13 14:01:28
Akurat lambda to mało istotny parametr bo wszystkie piany mają mniej więcej podobny, a ewentualne różnice będą praktycznie nieodczuwalne w kosztach ogrzewania. Istotne jest aby piana miała badania, deklaracje własności itp.
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-14 21:02:45
A czy ktoś może powiedzieć jaka jest różnica w cenie? Izopianol u mnie 42 zł za m2 20cm. Icynene musiałbym szukać wykonawcy bo najbliższy jest chyba w Szczecinie
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-30 07:42:15
u nas będzie Purinova Izopianol. Płacimy 55 zł brutto za m2 przy 20 cm warstwie. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2
simon-g2
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 112838
Komentarzy: 252
Obserwują: 69
On-line: 9
Wpisów: 32 Galeria zdjęć: 118
Projekt SIMON G2
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Wybzdziur Dolny
ETAP BUDOWY - IV - Dach
ARCHIWUM WPISÓW
2017 luty
2016 grudzień
2016 listopad
2016 wrzesień
2016 sierpień
2016 lipiec
2016 czerwiec
2016 maj
2016 kwiecień
2016 marzec

OBECNIE NA BLOGU
3 niezalogowanych użytkowników