Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Jaka piana na ocieplenie dachu?

Blog:  simon-g2
Data dodania: 2016-09-12
wyślij wiadomość

Witam, mam pytanie odnośnie piany, wiem że są otwarto i zamkniętokomórkowe i ocieplenie robi się chyba z otwarto, ekipa która ma to wykonywać zaproponowała mi Izopianol 03/10n albo Purocyn B/01. Czy ktoś z Was wie coś na temat tych pianek? Jaka jest ich jakość? Czy moze ktoś podzielić się swoimi doświadczeniami albo polecić jakieś dobre pianki?

19Komentarze
Data dodania: 2016-09-12 16:28:33
nie powie Ci jeszcze nic z własnego doświadczenia, ale my zdecydowaliśmy się na Izopianol Purinova z lambdą 0,038. Porównaliśmy oferty kilku ekip, i ta wyszła najkorzystniej jeśli patrzeć na relację ceny do lambdy i reszty parametrów. No i jest to polska piana, co wpisuje się w nasz światopogląd, że coś nie jest z gruntu lepsze tylko dlatego że przepłynęło ocean, i z gruntu gorsze dlatego że jest lokalne ;) Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-12 16:29:12
Ja bym wybrała dziś icynene otwarto komórkową ;)
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-12 18:00:40
A czemu akurat ta?
odpowiedz
Odpowiedź do izulek-2013
Data dodania: 2016-09-13 22:42:39
Ja też :) i tą właśnie zrobię :) 1. Icynene 2. Demilec 3. Purinova Pozostałe dla mnie nic nie warte, a polskie w szczególności
odpowiedz
Odpowiedź do izulek-2013
Data dodania: 2016-09-14 11:01:30
Ale jest to czymś podparte czy po prostu widzimisie?
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
max190
Data dodania: 2016-09-14 11:37:17
Ręce opadają. Nie wiem czy Pani sprzedaje piany czy jest Pani osobą, która zapłaciła za pianę zachodnią dużo więcej i teraz usprawiedliwia Pani swój wybór. Powtarzam. Należy sprawdzić po pierwsze deklarowane właściwości, atesty i badania ITB. Potem należy sprawdzić próbki różnych pian, które dla mnie kompletnie niczym się nie różniły i co więcej miały identyczne deklarowane właściwości. Mnie straszono, że w polskich pianach są puste przestrzenie itp. Nic z tego. Wyciąłem duży kawał piany po natryśnięciu i była idealnie wypełniona bez żadnych bąbli i pustych przestrzeni. Więcej nie będę przekonywał. Jak ktoś chce zapłacić dużo więcej za to samo to wolna droga.
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 13:17:18
Nie ma bąbli...niezłe. Jeśli Twoja sprawdzanie polegało na tym czy są bąble czy nie to ręce opadają. Ja robiłam testy na palność, nasiąkliwość, podatność na ściskanie i dzięki temu WIEM że duża ilość pian to śmietnik. Więc wybacz moje sprawdzenie bardziej do mnie przemawia niż Twoje. A piany jeszcze nie mam więc pudło...nie trafiłeś...
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
max190
Data dodania: 2016-09-14 14:02:38
O bąblach napisałem bo to był ostatni argument sprzedawcy pianki zachodniej. Jeżeli chodzi o wspomniane przez ciebie właściwości - rozumiem, że dysponujesz własnym laboratorium lub gdzieś zleciłaś te badania na własny użytek. Dla mnie wystarczające były badania ITB, która jest jednostką certyfikowaną do badania wyrobów budowlanych. Wymienione przez ciebie właściwości praktycznie niczym się nie różniły. Jedna polska piana nawet zbliżyła się do icynene pod względem nasiąkliwości bo ma ten parametr poniżej kilograma. Nie mówiąc już o klasie palności E. Nawiasem mówiąc sprawdzałem nie tylko bąble i zaręczam że zachodnie piany palą się tak samo jak polskie. Z mojej strony EOT.
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 14:17:36
Bzdura. Wybacz ale życzę Ci żebyś jak Ci się chawira zapali zdążył uciec a nie zaczadził się duszącym smrodem wielu producentòw pian. P.s. do tego.nie trzeba laboratorium. Wystarczy pomyśleć i samemu pewne rzeczy sprawdzić a nie tylko.o.nich poczytać. Kończę zbędną dyskusję na temat w którym mam wrażenie mało wiesz. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
max190
Data dodania: 2016-09-14 14:23:17
Ja życzę ci mniej chamskich wypowiedzi i mniej oceniania ad personam. Jak ktoś mi pisze, że nie potrzebuje laboratorium twierdząc, że certyfikowany instytut badawczy to tylko świstek papieru na którym podane są nieprawdziwe właściwości produktu to pozostaje mi tylko się uśmiechnąć :) Całe szczęście, że icynene ma wiarygodne badania wykonane przez ciebie bez wykorzystania sprzętu laboratoryjnego :) Śmiech na sali dosłownie :)
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 14:46:58
No no no... I kropka.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
max190
Data dodania: 2016-09-13 00:33:31
Icynene ma tylko jedną cechę wyróżniającą - CENA. Poza tym niczym się nie różni od polskich odpowiedników. Czasy kiedy poslkie piany były niedopracowane już dawno za nami, ale sprzedawcy icynene coś muszą mówić, żeby przekonać do swojej znacznie wyższej ceny :)
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-13 13:41:57
no właśnie chciałbym uniknąć osądzania pianki pod względem ceny albo marki. lambde potrafię sobie porównać i wiem że nie ma zbytniej różnicy, ale na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy piankach?
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-09-13 22:39:05
Bzdura! najpierw sprawdź, przetestuj a później się wypowiadaj!
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-09-14 11:03:46
A ja chętnie się dowiem w jaki sposób Pani sprawdziła różnice między icynene a izopianol
odpowiedz
Odpowiedź do katarzyna1
Data dodania: 2016-09-14 14:21:41
1) podpal jedną i drugą i zobacz różnice 2) namocz wodą zostaw na jakiś czas i sprawdź różnicę 3) pościskaj parenaście razy zostaw na jakiś czas i sprawdź różnicę 4) zatkaj nią szklankę z gorącą wodą i sprawdź różnicę Powodzenia :)
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2
max190
Data dodania: 2016-09-13 14:01:28
Akurat lambda to mało istotny parametr bo wszystkie piany mają mniej więcej podobny, a ewentualne różnice będą praktycznie nieodczuwalne w kosztach ogrzewania. Istotne jest aby piana miała badania, deklaracje własności itp.
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-14 21:02:45
A czy ktoś może powiedzieć jaka jest różnica w cenie? Izopianol u mnie 42 zł za m2 20cm. Icynene musiałbym szukać wykonawcy bo najbliższy jest chyba w Szczecinie
odpowiedz
Data dodania: 2016-09-30 07:42:15
u nas będzie Purinova Izopianol. Płacimy 55 zł brutto za m2 przy 20 cm warstwie. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2

Ocieplenie i scianki

Blog:  simon-g2
Data dodania: 2016-08-20
wyślij wiadomość

Powoli kończymy ocieplenie i scianki dzialowe. Styropian jest okropnie krzywy więc wszystkie połączenia pianujemy. Zaczynamy też elektryke

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl

7Komentarze
annnnia
Data dodania: 2016-08-23 09:41:53
szczyt
ale pieknie :) wszystko pięknie idzie.. nie sądziłam ze dom od strony szczytu będzie aż tak wysoki, my zastanawiamy się nad podniesiemniem poddasza gdzieś o około jeden pustak czyli w granicach 30-35 cm
odpowiedz
Data dodania: 2016-08-23 10:17:06
No faktycznie jest wysoki. My też podnosilismy o pustaka i wieniec. Wydaje mi się że efekt wizualny jest lepszy bo dom nie jest "przycisniety" dachem no i na poddaszu jest dużo więcej miejsca
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
oskjag  
Data dodania: 2018-08-12 13:16:57
podniesienie scianki
Może głupie pytanie ale dopiero kupiliśmy projekt i czytam jakie można zrobić zmiany i stąd moje pytanie, "poniesiony dom o pustaka i wieniec". Czy podniesiony na poddaszu czy na dole? i Co to znaczy podniesiony wieniec. Pozdrawiam.
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2
annnnia
Data dodania: 2016-08-23 09:43:32
pokoje
Czy nadal wszystko robicie zgodnie z Twoimi autorskimi poprawkami w projekcie przy podziale ścianek ? Pokoje nie wydają się małe ?
odpowiedz
Data dodania: 2016-08-23 10:19:34
Tak nadal wszystko wg mojego planu. Jakieś kosmetyczne zmiany np. Otworzyliśmy przejście z pokoju dziecka do gościnnego i w gościnnym zrobimy mu sypialnie a gościnny wywalamy na górę. Synek będzie miał dwa pokoje :)
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-08-23 10:23:41
I faktycznie po postawieniu ścianek pomieszczenia magicznie się powiekszyly :) najgorzej było po wylaniu płyty betonowej na fundamenty domek wyglądał wtedy na miniaturowy hehe
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
ewcia-1  
Data dodania: 2016-09-14 22:40:49
wygląda super! Już widać zarys pokoi co bardzo oko cieszy :) My podnieśliśmy ściankę kolankową o jedną cegłę i jesteśmy bardzo zadowoleni bo pokoje wyszły duże i wysokie :)Piszesz że po wylaniu płyty fundamentów dom wyglądał na miniaturowy---teraz wiem że każdy tak wygląda! Po postawieniu poddasza dom jest ogromny-uwierz mi :)powodzenia :)
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2

Rolety zewnętrzne - uwaga przy pomiarze okien!

Blog:  simon-g2
Data dodania: 2016-07-31
wyślij wiadomość

Hej

Po dużych przejściach udało nam się zamontować okna :) Zamawialiśmy okna z roletami schowanymi w elewacje i tu pojawił się problem, ponieważ dla różnych okien kuwety od rolet mają różne wymiary - uwaga - nie należy uwzględniać różnych wymiarów kuwet przy pomiarze okien - należy przyjąć wymiar najwyższej kuwety i zastosować do wszystkich okien bo inaczej przy równo wymurowanych nadprożach pojawi nam się problem, że jedno okno będzie wyżej, a inne niżej. My niestety nie wzięliśmy tego pod uwagi i majstry musiały przekładać okna i podkuwać ytong pod oknami. Wszystko by było super, gdyby nie to, że okno kuchenne zostało zwymiarowane uwzględniając późniejszą zabudowę, więc nie można było go tak mocno obniżać. W efekcie okno kuchenne jest zamontowane 1,5 cm wyżej od jadalnianego a góra blatu kuchennego zamiast na 85cm będzie na 82.

Jeżeli ktoś uwzględnia wymiary kuwet przy montażu nadproży i osadza je na różnych wysokościach to uwaga na jeszcze jedną pułapkę - wymiar kuwety zwiększa się o 5 cm jeżeli zażyczymy sobie moskitiery - oczywiście tego też nikt od okien nie raczył nam powiedzieć.

Na szczęście jakoś z tego wybręliśmy i nie trzeba było domawiać żadnego okna, ale chciałbym zwrócić na to uwagę wszystkim którzy zamierzają montować rolety, lepiej uczyć się na cudzych błędach :)

Dach też już pokryty folią a na dachówkę musimy czekać 2 miesiące ! O ZGROZO ! na szczęście nie przesuwa nam to terminu odbioru domu.

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


Filmik pokazujący działanie moskitiery

7Komentarze
czortek  
Data dodania: 2016-07-31 18:47:25
a kiedy planujecie odbiór domu?
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-31 18:59:29
Grudzien
odpowiedz
Odpowiedź do czortek
Data dodania: 2016-07-31 21:33:49
Sprawdźcie czy wejdzie sprzęt AGD pod blat 79cm jest góra jest na 82. Macie prawo rządac wymiany okien na poprawne. To firma ponosi odpowiedzialność za pomiar.
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-31 21:54:37
Słuszna uwaga dzięki sprawdzimy
odpowiedz
Odpowiedź do irek0071
annnnia
Data dodania: 2016-08-17 14:36:04
koszt budowy
Obserwuję blog od dłuższego czasu i wszystko pieknie idzie. Codziennie sprawdzam czy jest nowy post-sami wybraliśmy ten sam projekt domu Simon -g2. Proszę napisz na danym etapie ile już włożyliście w dom. Pozdrawiam i powodzenia !!
odpowiedz
Data dodania: 2016-08-18 12:02:45
Dziękujemy, na danym etapie nie wiem bo tak jak już wcześniej pisałem wykonawca rozlicza się bezpośrednio z bankiem na podstawie opracowanego kosztorysu. Stan surowy zamknięty czyli z oknami, drzwiami, dachówką, bramą, roletami, ociepleniem, podbitką, instalacją kan. i posadzkami w środku to razem 240. Najlepiej samemu opracować kosztorys bo ceny bardzo różnią się w zależności od regionu. Pozdrawiamy
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2017-03-01 14:23:09
okna + rolety
witam, chciałbym się dowiedzieć jaki był koszt okien z montażem?
odpowiedz

Swojskie klimaty

Blog:  simon-g2
Data dodania: 2016-07-31
wyślij wiadomość

Pod płotem pojawił nam się piękny widok :) a wraz z nim dużo much, ale to tylko przejściowy okres. Później z żoną idziemy zbierać "złoto" na warzywnik hehe :) Poza krówkami przechadzają się czasem kaczuchy. Kiedyś sąsiad po drugiej stronie miał owce i fajnie beczały niestety przerobił je na steki

blog budowlany - mojabudowa.pl

.        

5Komentarze
tomczdz  
Data dodania: 2016-07-31 14:04:43
Hahaha dobre, złoto na warzywnik... Przejściowy na 100% w zimie będą w oborze...
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-31 14:11:54
hehe od 3 lat pojawiły się na tym polu pierwszy raz, właściciel mieszka jakiś kilometr dalej, wydaje mi się że dogadał się z właścicielem tego pola, żeby wypaść krówki. pożyjemy zobaczymy :)
odpowiedz
Odpowiedź do tomczdz
tomczdz  
Data dodania: 2016-07-31 14:18:48
Wydaje mi się że krowy wyczuły dobrych ludzi no i przyszły...
odpowiedz
Odpowiedź do simon-g2
Data dodania: 2016-07-31 15:07:06
Może tak być, następnym razem je zapytam skad się tam wzięły ;)
odpowiedz
Odpowiedź do tomczdz
Data dodania: 2016-08-02 10:35:24
haha... możecie mieć prywatne kaczuchy :)
odpowiedz
simon-g2
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 112838
Komentarzy: 252
Obserwują: 69
On-line: 9
Wpisów: 32 Galeria zdjęć: 118
Projekt SIMON G2
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Wybzdziur Dolny
ETAP BUDOWY - IV - Dach
ARCHIWUM WPISÓW
2017 luty
2016 grudzień
2016 listopad
2016 wrzesień
2016 sierpień
2016 lipiec
2016 czerwiec
2016 maj
2016 kwiecień
2016 marzec